Tuesday, October 20, 2009

Boyband

Tempat : Main Auditorium dekat kulliyyah.
Masa : Beberapa minit sebelum quiz bermula

Kebetulan aku datang ke audi dengan membawa camera sebab sebelum tu ada jamuan hari raya (hari terakhir dalam Syawal pun dikira raya jugak ok).

Dan kebetulan aku dengan kawan-kawan melepak di belakang sambil gelak ketawa. Aku kurang pasti sebab kami dah sedia untuk quiz atau err, pasrah.

Dan tiba-tiba aku terbayang band photography. Jadi aku cakap dekat diorang,

"Apa kata korang lepak tepi dinding tu, kita tangkap gambar ala band."

Mereka setuju. (Bajet fotogenik)

Audi ni agak malap. Aku setkan kepada manual mode dan ISO kepada 1000.

Jadi ni antara gambar yang aku tangkap masa tu. Aku namakan band ni 'The Pro-crastinators' sebab kitorang memang terer bab-bab tangguhkan kerja.







9 comments:

Matematis Muda said...

gambar last terbayek!

Lyle Hikari said...

tp aku rase kamu tiada di situ. hehehe. oh. muke sume cam poyo je. haha

Miko Yamaguchi said...

tangkap gambar saya pulak. saya dah ready ni :P

Dammit said...

Matematis Muda,
aku pun suka yang tu. Tapi satu je kurang, selipar. hahaha

lyle hikari,
Oh memang tak ada pun. Sebab duduk belakang lens. Gambar band memang kena poyo. haha

Miko Yamaguchi,
Hahaha ok ok. Ni artis pop ke dangdut?

. said...

bajet la tu lagi yang cm sepet2 cket tue..hahha...promote member ehh...pic diri sendiri bile lg.ngeh3

Unknown said...

serius.

selipar tu wat gambar jadik slek.

heh.

Dammit said...

athinabiha,
Hah diorang memang bajet! pic sendiri takpe lah. hehe.

Szakif,
Haha takpe, ni photoshoot main2.

alifzaimimra said...

nice.. ape name band?

Dammit said...

alif zai mim ra,
Nama band ni, the procrastinators. haha