Monday, October 12, 2009

Yuna at Homegrown

Tempat : Wisma Bentley, Mutiara Damansara
Masa : 091009

Kali terakhir aku ke sini mungkin 2 bulan lepas. Masa tu Akta Angkasa buat persembahan. Aku suka tempat ni, sebab relax dan tak ramai orang. Jadi boleh enjoy music dan tangkap gambar tanpa apa-apa halangan.

Acoustic session ni dibuat pada waktu malam, jadi sumber cahaya memang tak banyak ah. Nasib baik ada banyak lampu di stage. Masa ni aku tak gunakan flash, sebab taknak ganggu persembahan Yuna(hehe). Sebelum tu, Couple ada buat persembahan tapi aku rasa tak ada gambar yang menarik sebab aku berdiri jauh dari stage. Untuk gambar-gambar ni aku guna manual mode dan aku setkan ISO kepada 1000-1250. Sedikit distorted tapi bila dah resize, nampak ok.

bokeh using kitlens :)



Yuna, smiling (live at Homegrown acoustic session)

2 comments:

naqibmiller said...

chewah...
yuna senyum siottt....

Dammit said...

Tu la pasal. Cair aku doh malam tu. haha